irriterad

såg några bilder mitt ex la ut på facebook så nu är jag på så dåligt humör man kan vara på asså, sedan börjar idioten tjaffa mot mig också, ååååh blir så trött! Träning snart hoppas verkligen jag kan få ut all ilska på planen annars kommer jag fan gå under ikväll och deppa och det orkar jag verkligen inte! GAAAAAAAAAAAH!

Nej nu får jag försöka ta fram mitt glada jag en stund medans jag bloggar... Idag efter skolan så gick jag, linn, martina och enja hem till enja för vi skulle hjälpa henne att slinga håret. Jag och linn bakade kladdkaka och var allmänt flummiga medans martina hjälpte enja. Färgen var fel och det slutade mit att hennes hårbotten var orange-gul hahahahahah, riktigt roligt faktiskt! Efter enja skrikit och deppat klart åkte vi till flemingsberg och köpte mörkbrun hårfärg så hon får göra om allt, har dock inte sett resultatet men det klir säkert awsome!
dags att fixa mig, puss


bild från förra veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0