min dag

Hade inprencip 2 prov prov och lunch i skolan och slutade lite tidigare än klockan 13.00 då gick jag och linn hem till mig. Vi bestämde att vi skulle ha "ta hand om sig själv dag" Så satte på ett varmt bad, tog fram rakhyvlar, body scrub, hårinpackning osv. Dock råkade jag skära upp hela mitt ben och det blödde uta helveta och har typ tusen plåster haha! Sedan kom robert efter middagen vi chillade, hade vattenkrig inomhus haha? Efter ett tag kom även enja, jennifer, sofia och chaves hem till mig också. Men nu har alla gått och jag tänker nog sätta på en rulle som jag sedan kan somna, hur awsome låter inte det lixom? :)
Juste är ensam hemma hela helgen för att familjen skulle iväg på något, äääälska livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0