lista

tjenare fan, linn drog från mig för en timme sedan och min mamma kommer hem om typ en halvtimme, då ska jag vara klar med en NO läxa som man skulle ha lämnat in för två veckor sedan, dock har jag fortfarande inte börjat.. yey me! Men men, jag kör en sån här tråkig lista bara för att fördröja tiden :) 

 Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Ja tyvärr..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
Hur många har du varit kär i på riktigt? 2 stycken
Är du kär just nu? nej

-Tio frågor om dig själv
Namn? Maddi
När fyller du år? 26 feb
Några piercingar? naveln
Vad har du på dig just nu? mjukisbyxor och tjocktröja 
Vilken årstid är bäst? Sommar självklart
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova länge och sedan vakna upp men någon jag älskar!
Vad tycker du mest om hos dig själv? mitt hår
Vad är du bra på? att vara bäst
Vem älskar du mest på denna jorden? Min mamma!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? MED NÅGON, TACK

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig ? sandra miljkovic, linn swälas och martina jareman
Vem är snyggast av dina vänner? Alla mina vänner är riktigt heta hela bunten!
Vem är mest partyprisse? Linn swälas

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? mamma och linn swälas
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Bara mamma
vem är farligast i din familj? Min bror hah
Vem ser roligast ut i din familj?
Vem är coolast? Jag?
vem sover du oftast med? själv
Roligaste kvällen med familjen?  

10 frågor om idag
Vad har du gjort? sovit och kollat film
Vad ska du göra nu? plugga
Har du gjort något dåligt idag? nja..
Vad har du ätit idag? en paprika
Har du duschat idag? nej
har haft flätor inatt? nej
Är du trött nu? ja
Vad händer idag? plugga sedan mys med familjen
Går du i skolan? yes

- ANNAT

Hur mår du just nu? seg
Har du piercat dig ? naveln
Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 14.52
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, justinbieber fan blog, blogg.se 

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? daniel söderdhal
Vem sms:a till dig senast? Jonny ljungman
Vem sms:a du till senast? jonny ljungman
-FAMILilj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? två dagar sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? ca 6 år sedan

- ÖVRIGT
Gillar du punk? ibland hah!
Har du sminkat dig idag? nope

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? nej
Vilket är ditt favoritband/artist? JUSTIN BIBER
Vad gillar du för musik? blandat

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? ja
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? Händer sällan
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? ja
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? Jaaa!
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? Jaaa!
Använder du läppglans/läppstift? nej
Använder du brunkräm? händer
Använder du rouge? händer
Uppsatt hår eller hängande? olika
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar nästan varje dag

KÄRLEK
Är du kär just nu? nja
Har du kysst någon idag? nej
När kysste du någon senast? För typ en månad sen. 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? När jag gick på dagis
Vem sov du senast bredvid? Linn swälas
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Kan inte nämna namn
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Typ 17år
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? aldrig
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Det beror helt på var för personlighet han har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0